Hizmetler

22 Şubat 2019 Cuma

Ankara Asansör

Asansör Bakımı Hakkında

“Asansör bakımı sizi yormaz ama bakımsız asansör hem maddi hem manevi sizi perişan eder”
Asansör bakımı neden önemli gelin size anlatayım. Apartmanın sekizinci katında oturuyorum. Müteahhit birkaç kat daha çıksa arza değecekmiş elimiz. Allah’tan sekizde kesmiş. Sekiz diyorum da ne var bunda demeyin, bizim katlar bir tuhaf, merdivenle çıkın sanırsınız 22. Katta oturuyorum.
Eskiden öyle miydi ya en kral apartman 3 katlıydı. Asansöre ne hacet hoop yukardasın hopp aşağıda. Hadi benim 8. Kata hooop yapında göreyim. Menüsküs olur ameliyat olursunuz maazallah.
“Asansörün kıymeti çalışırken değil çalışmazken bilinir” diye bir atasözü var mıdır bilmem. Yoksa da lütfen litaratüre girsin bundan sonra çok gerekli olarak da  ankara asansör bakımı işaretlensin. Sözü anonim olarak armağan ediyorum.
Çünkü geçen gün içinde geçirdiğim 32 dakika beni nice edebiyat eserlerine gark etti. Ne makaleler, ne şiirler yazdım korkudan. Hepsi de ölüm üzerine desem  yanıltmam sizi. Gerçekten çok korktum, geçtikçe azalan oksijen içeride daha da daralmama neden oldu. Neden kaldım ben, niye kaldım asansör bakımını es geçen yönetimin işgüzarlığından.

Asansör Bakımı Neden Önemlidir?

Neden yaptırmıyorsunuz kardeşim bu asansörün bakımını. Aidat almaya gelince hızlı trene binmiş hızında geliyorsunuz, bakım / onarım işlerinde kağnı gibisiniz.
Asansör bakımı önemli okuyucularım çünkü bakımı yapılmayan asansör her zaman sizi yarı yolda bırakmaz, zemine kadar hızla indirebilir de.
Allah muhafaza kim ister boşluğa düşmeyi.
O yüzden sık sık kontrol edin, yöneticinize, apartman görevlinize sorun, soruşturun “asansörün periyodik bakımları “ ne zaman yapılmış onları denetleyin. Saldım çayıra yapıyorlarsa hiç kusura bakmayın mevlam sizi kayırmayabilir.
Bu işler artık zor da değil nice asansör bakım ustaları bir telefon kadar size uzak. Gelsinler baksınlar. Halatlara baksınlar, kabine, askıya baksınlar ama mutlaka onlar baksın. Çünkü asansör demeyin varlığı bakımsızken dert, yokluğunu anlatmaya gerek yok.
Arabanıza baktırıyorsunuz, kendinize bakıyorsunuz ya asansöre inanın bence en öncesi asansör bakımı. Düşünsenize benim her gün Everest yüksekliğinde evime inip çıktığımı zaten zayıfım, 40 kiloya düşerim, ayaklarıma kara sular iner.

Asansör Bakım Firmaları

O yüzden ne dedik, bakımlı asansör, bakımlı otomobil gibidir sizi hiç yarı yolda bırakmaz. Zorluğu da yok. Anıl  Ankara Asansör bakım ustalarımız kısa sürede gelip, kısa süreli kontrollerle gerekli tertibatlarını alıp check up yapıyorlar. Sonrası sağlıklı bir asansör.
Elektrik gitmelerine karşı benim bir tavsiyem de asansör bakımı yanında bir jenaratördür. Çünkü dediğim gibi asansör bakımlı da olsa enerji olmayınca hareket edemez. Klorofobisi olanlar için bu hiç de iyi bir şey değil. Mutlaka enerji beslemesi yapılmalı. Hasta olur, yaşlı olur, çocuk olur tedbiri almak lazım.
Tedbir demişken lütfen asansör kabinlerine kapı korumalığını da ihmal etmeyin. Çoluk çocuk elini kolunu sıkıştırmasın.
Ez cümle, asansör bakımı sizi yormaz ama bakımsız asansör hem maddi hem manevi sizi perişan eder. Lütfen bakımı ihmal etmeyin
[caption id="attachment_4986" align="alignnone" width="1024"]Asansör Bakımı, Asansör Bakımcı Firma, Asansörcü, Asansör Tamircisi, Asansör Periyodik Bakım, Bakımcı Firma,Asansör Bakımı Asansör Bakımı, Asansör Bakımcı Firma, Asansörcü, Asansör Tamircisi, Asansör Periyodik Bakım, Bakımcı Firma,Asansör Bakımı[/caption]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder